Link

Followers

Buat Duit Mudah Dengan Yahoo Answers


Pilih satu -Klik-




Buat Duit Mudah Dengan Yahoo Answers

Teknik ini mungkin jarang dibincangkan, tapi ia mudah bagi sesiapa yang nak buat duit dengan yahoo. Kerana ramai juga telah Berjaya dan menjana income setiap bulan dengan yahoo Answers.

kaedah menjana wang mudah dengan Yahoo Answers.
Pergi: http://answers.yahoo.com


Langkah 1: Pertama sekali daftar akaun Yahoo.



Langkah 2: kemudian anda Daftar domain name baru dengan memikirkan topik-topik di dalam Yahoo Answers. Sebagai contoh, mengenai darah tinggi. Domain anda boleh ambil, highblood – freetesting.com


Langkah 3: Pergi ke www.neverblueads.com dan cari program pay per lead anda. Contohnya, testing kit highblood percuma. Anda akan menerima $10.50 jika ada sesiapa isi borang di halaman web mereka.


Langkah 4: Sekarang pergi ke Yahoo Answers dan lakukan Advanced
Search. Letak highblood. Anda Pilih kategori yang berkenaan supaya anda dapat cari soalan yang berkaitan dengan topik. Kemudian Pilih OPEN questions.

Langkah 5: Kemudian Klik pada Answer this Question. Letak URL halaman anda direference box. Ia akan masuk ke Google secara outomatik.

Anda akan dapat targeted hits dengan percuma melalui kaedah ini dan paling
Power, trafik anda akan datang dari Google dengan mudah dan cepat. Tawaran anda pula adalah percuma, mereka tidak akan rugi mengisi borang lead yang anda tawarkan.

Topik-topik lain yang bagus:

Tutorial Blog
Buat duit dirumah
Badminton teching
Sport tutorial
Car Insurance
Cash Advance
Academic 
Tutorial Forex
Insurance

InsyaAllah Anda boleh senang-senang dapat sekurang-kurangnya RM1,500 hingga RM4,000 setiap bulan dengan teknik ini. Banyak tu..!!

Apa lagi


Jom jutawan melayu, kita buat duit di Internet..

No comments:

Post a Comment